Några kommentarer från de som ännu så länge har röstat:
-Vilken karisma den killen har, slår ju med råge alla våra tvåbenta vänner....
Majja Mollwing röstade på:
Human Behaviour
-2:a platsen i Finlandia-ajo och fast med krafter kvar i Oslo GP är mer än vad nåt annat sto mäktat med.
Per Eriksson röstade på:
Not A Spacecase
-Föredrar egentligen Human Behaviour men Baronen har varit för j-vla vass sista tiden så jag böjer mej. Dessutom mimade Stig H "tack" till mej när
jag applåderade honom på Åby. Blev varm i hjärtat...
Rikard Uddenberg röstade på
Baron Pepper
-Bästa hästen som kommer att försvara elitloppstiteln.
Niklas Broman röstade på:
Victory Tilly
-Vad finns emot?
Peter Gustavsson röstade på:
Styltan
-EN FANTASTISKT HÄST
SPIKAR I MORRON
Allan Nilsson röstade på:
Human Behaviour
-Att vid hennes ålder alltid finnas med på mina system oavsett motstånd. Landers Legend skulle jag betala bra för ett föl efter
Anders Öhman röstade på:
Landers Legend
-Hon har visat sina systrar var skåpet ska stå
Ulf Svensson röstade på:
Styltan
-Criks Hurricane är en underbar häst!
Patrik Öbrink röstade på:
Criks Hurricane
-"En riktigt klassig dam med fin styrka och snabbhet. Vore jag en hingst skulle jag fria!"
Thomas Högberg röstade på:
Styltan
Lycka till!
