Så sent som i tisdags var det premiär för
Travkompaniets försäljning av andelar i Stall Röd, Stall Grön och Stall Blå. Och redan nu kan man konstatera att intresset är stort. -Vi har på den korta tid vi varit igång, redan fått bekräftelse på att intresset för att vara med och äga travhästar till liten risk och insats enligt vårt nya koncept är stort! Det faktum att även alla driftskostnader för nästan 3-år ingår i de 300 kronor en andel kostar, har väckt stor uppmärksamhet. Roligt också med den stora spridningen geografiskt, helt i linje med våra ambitioner. Vi har redan täckt in stora delar av landet med delägare från Luleå i norr till Malmö i söder. Och vi har till och med andelsägare från
Norge! säger en nöjd Lars Bönnelyche, tf VD
på Travkompaniet och fortsätter: "Ändå är vi bara i uppstartsfasen av projektet, både när det gäller info-service och aktiviteter via webbsidan och inte minst när det gäller marknadsföringen, som kommer öka rejält i intensitet de närmsta veckorna.
Vi säger grattis till alla som hittils valt att bli
hästägare via Travkompaniet, och önskar lycka till och mycket nöje de närmsta 3 åren!
