STOCKHOLM
Gigant Neo, som tjänat 10,6 miljoner kronor, har varit borta från tävlingsbanan sedan i mars.
Nu är stjärntravaren redo för comeback.
Gigant Neo startar på fredag på Romme.
- Meningen är att Gigant Neo ska återvända till Paris i vinter - om allt går väl. Men först får det bli några lämpliga lopp här i Sverige under hösten, meddelar tränaren Stefan Melander på sin hemsida.
Lars-Ove Pettersson
