Hur är det med dig?
- Nu mår jag bra. Jag har känt mig trött och haft lite ont i magen i flera månader och i fredags morse fanns det ingen återvändo längre. Så det blev ambulans och direkt upp på operationsbordet.
Hur länge blir du kvar på sjukhuset?
- Till och med onsdag.
När kan du vara tillbaka i sulkyn?
- Jag pratade med läkaren i morse (läs måndag) och så mycket som det har förbättrats de senaste dagarna finns inget hinder för att jag ska kunna köra lopp igen om tio dagar.
Ola Johansson
