Hallå där Kaj Widell...

| 2006-08-29 09:15
STOCKHOLM

...som fick opereras akut för tjocktarmsinflammation för en dryg vecka sedan och nu ligger inne på Akademiska Sjukhuset i Uppsala.
Kaj Widell kan vara tillbaka i sulkyn om tio dagar. Foto: Petri Johansson

Kaj Widell kan vara tillbaka i sulkyn om tio dagar. Foto: Petri Johansson

Hur är det med dig?

- Nu mår jag bra. Jag har känt mig trött och haft lite ont i magen i flera månader och i fredags morse fanns det ingen återvändo längre. Så det blev ambulans och direkt upp på operationsbordet.

Hur länge blir du kvar på sjukhuset?

- Till och med onsdag.

När kan du vara tillbaka i sulkyn?

- Jag pratade med läkaren i morse (läs måndag) och så mycket som det har förbättrats de senaste dagarna finns inget hinder för att jag ska kunna köra lopp igen om tio dagar.

Ola Johansson

Kontakta oss

Travkompaniets stall AB
Yttersta Menhammar gård
178 90 Ekerö

E-post: info@travkompaniet.se

Om travkompaniet

Travkompaniet är världens största hästägarkonsortium med 7 000 andelsägare som äger travhästar av högsta klass. Stallet har fått fram många stjärnhästar, vunnit nästan alla årgångslopp i Sverige och många storlopp för den äldre eliten. I Travkompaniets stall är du med i travets elitserie. Häng med du också!

Om hur vi hanterar dina personuppgifter »